Reklamacje i zwroty
Data publikacji:
Gwarancja
Gdy otrzymany towar będzie niekompletny, uszkodzony lub uszkodzi się podczas używania z przyczyn niezależnych należy skorzystać z gwarancji.
Sprawny proces rozpatrywania reklamacji przebiega gdy otrzymamy:
- skan lub ksero faktury/paragonu i wypełniony formularz zwrotu lub reklamacji które możemy pobrać tutaj: formularz zwrotu formularz reklamacji
-oryginalne opakowanie produktu ułatwia proces wymiany towaru na nowy
Zwrot towaru
W naszym sklepie na zwrot mają Państwo aż 30 dni. Termin liczony jest od dnia w którym został doręczony produkt.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby zastosowanie powyższego prawa było możliwe należy spełnić kilka warunków:
- produkt nie był użytkowany, kopiowany ani nie został uszkodzony
- produkt powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu jeśli jest taka możliwość
- w paczce ze zwracanym produktem prosimy umieścić dowód zakupu i formularz zwrotu
Jeżeli zwrócony towar nie spełni powyższych wymagań, zostanie on odesłany na Państwa koszt.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zakup przez internet), umowa jest uważana za niezawartą. Jeżeli towar nie spełnił Państwa oczekiwań należy odesłać na swój koszt wraz z uzupełnionym i dołączonym do przesyłki formularzem zwrotu towaru na adres:
2BB Group Sp. Z o.o
Ul. Piłsudskiego 143
92-332 Łódź
Nasza firma nie ma możliwości odebrania paczek z paczkomatów oraz za pobraniem. Pieniądze zwracane są tą samą metodą płatności , która została wybrana przy zakupie towaru tzn. jeżeli kupili Państwo towar za pobraniem, to nasz konsultant skontaktuje się w celu uzyskania rachunku bankowego , na który ma zostać wykonany przelew zwrotny. Jeżeli natomiast forma zapłaty to Przelewy24 lub PayU, środki automatycznie wrócą na konto bankowe do 14 dni roboczych.